2012. június 23.

Bénázás, bénázás, bénázás. Ez a három szó jutott eszembe amikor megpillantottam a "kékfejléces" oldal, AMI Sopron feliratú csoportjának azon posztját AMIben segítséget kér valaki, hogy gyűjtsék össze a diplomázók közül azokat akik szeretnének díszoklevelet kapni. (keretezésre szánt diploma az én olvasatomban)


Éles szemű kollégák egyből kiszúrták ‒ mint ahogy én is ‒ a mellékelt .doc kiterjesztésű fájlt AMI szó szerint kiszúrja az ember szemét. A mai napig nem bírom felfogni, hogy az istenbe tudnak olyan intézmények leszarni olyan kézenfekvő dolgokat AMIkkel papíron, foglalkoznak. Lásd NYME FMK. Legjobb tudomásom szerint a faipari karon, van grafika tanszék még hozzá az AMI-ban. ‒ Most itt biztosan lesz olyan akinek Déjà vu érzése támad, mintha egyszer ezt már a pufi eljátszotta volna. Igen. A 3.Béla arculat is hasonló felháborodásból indult. ‒ És az AMI csoprotba, valaki kirak egy oklevelet AMI olyan mint egy okádék. Tudom nem ő csinálta, nem is ezzel van a gond hanem hogy az embereknek nincs szájuk vagy én nem tudom. Miért nem szólnak valakinek hogy "hé csináljatok már egy normális oklevelet". Sőt, szerintem van is valahol eldugva egy jó, hiszen Juhász Marci megcsinálta az egész egyetem arculatát, hozzáteszem nem szarul. Ezért két órával ezelőtt Robinhúdként vetődtem az indesign elé, és nekiálltam összerakni egy szerintem normális kinézetű diplomát, és hajlandó vagyok eret vágni érte, hogy ne ilyen szenny valamit kapjanak az emberek a kezükbe. Ha kész lesz mutatom, és írom a fejleményeket, hogy mi lett a sorsa.

A kötött diploma bizonyítványon kívül ezt nyomják
az ember kezébe három-öt év munka után, különösen gáz
ha az ember grafikus, de szerintem egy átlag embernek
is sántítani támad kedve ha ezt látja egy egyetemen.
‒ Én nem kérnék ilyet. És te ?

1 megjegyzés:

írj csak bátran!